Zagadnienia informatyczne

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate content” to termin stosowany w SEO, oznaczający treść, która nie jest unikalna i pojawia się

Centralki telefoniczne

Jesteś na etapie szukania rzetelnej korporacji, która zajmie się montażem centrali telefonicznej w Twoim przedsiębiorstwie? Koniecznie odwiedź stronę firmy Unitel. Firma usługowa Unitel działa na rynku od 1992 roku i jest specjalistą w zakresie sprzedaży, a następnie montażu i kompleksowego serwisu centrali abonenckich centrali telefonicznych, zarówno cyfrowych, jak i analogowych. Firma jest autoryzowanym partnerem firm Platan oraz Slican od 1992 r. Dystrybuują także centrale marki Panasonic oraz produkty innych znanych

Certyfikaty SSL – dlaczego są ważne?

Na początku XXI w. kwestie cyberbezpieczeństwa stały się jednymi z najważniejszych zagadnień z jakimi obecnie się borykamy. Jeszcze kilkanaście lat temu zakupy przez internet stanowiły rzadkość, bankowość internetowa była w powijakach i nie donoszono co dzień o masowych wyciekach danych z serwisów znanych firm. Wraz ze wzrostem świadomości, że informacje przekazywane za pośrednictwem internetu powinny być chronione, rozpowszechniło się używanie na stronach www certyfikatów SSL, co obecnie stanowi już standard.

Szybkość, niezawodność, bezpieczeństwo – cechy dobrego hostingu

Jeśli masz firmę, to na pewno posiada ona swoją stronę internetową. Czy wiesz jednak, jak istotny dla Twojego biznesu jest odpowiednio dobrany hosting? Czym zatem powinien się charakteryzować dobry hosting dla firm? Hosting dla firm – wybierz bezpieczeństwo i szybkość Hosting, zwłaszcza ten dedykowany dla firm, powinien łączyć w sobie kilka wartości: być pewny, szybki, bezpieczny i gwarantować wsparcie techniczne. Gdy mówimy o szybkości, mamy na myśli szybkość ładowania się

Optymalizacja sklepu internetowego – czy warto?

Całokształt procesów niezbędnych do wypromowania portalu w internecie określamy optymalizacją sklepu internetowego. Bazuje na umieszczeniu na stronie znakomicie dopasowanej treści, elementów graficznych oraz słów, które pozwolą odbiorcom na błyskawiczne znalezienie nas w globalnej sieci. Prześledźmy jak wypracować najwyższe rezultaty w wyszukiwarce, używając użytecznych mechanizmów do optymalizacji sklepów internetowych. Optymalizacja sklepu internetowego – o czym pamiętać Optymalizację sklepów internetowych należy rozpocząć od zaprojektowania odpowiedniej budowy portalu. Ważne, żeby sklep był widoczny

Bądź “mobile friendly”, czyli o optymalizacji dla urządzeń mobilnych

Powszechne używanie urządzeń takich jak smartfony lub tablety sprawia, że twórcy stron internetowych chętniej przygotowują ich mobilne wersje. Jest to niezwykle ważne ze względu na zwiększony ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń mobilnych. Jest prosta zasada: jeśli chcesz mieć wielu użytkowników musisz stworzyć im jak najwygodniejsze warunki korzystania z Twojego serwisu. Dlatego właśnie konieczna jest optymalizacja dla urządzeń mobilnych. Optymalizacja dla urządzeń mobilnych – o czym powinieneś pamiętać Jest

Optymalizacja stron internetowych – to się opłaca!

Stworzenie strony internetowej to nie wszystko. Istotne jest, żeby była ona popularna wśród użytkowników sieci. Ale co zrobić, żeby nasz serwis cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. O co chodzi w optymalizacji stron internetowych? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz treści opublikowanych na stronie. Dzięki poprawnie wykonanej optymalizacji strona będzie lepiej indeksowana przez roboty sieciowe, a to sprawi, że zajmie ona wyższą pozycję w rezultatach zwracanych przez wyszukiwarkę.

Filtry Google – sposób na nieuczciwych webmasterów

O filtrach ręcznych od Google i nie tylko Filtry i bany Google są to kary nakładane na twórców stron, którzy dopuszczają się łamania zasad stworzonych przez Google. Możemy wyróżnić dwa podstawowe rodzaje filtrów, czyli filtry ręczne – nakładane przez pracowników Google i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli w czasie pozycjonowania strony przestrzegasz wszystkich wytycznych, nie musisz obawiać się filtrów Google. Co mi zrobią, jak mnie złapią? – czyli

Czym są bany i filtry od Google

Prowadzenie prężnej witryny online wymaga jej efektywnego rozmieszczania w wyszukiwarkach, aby była widoczna dla odbiorców i pojawiała się wysoko w wynikach. Czasami jednak nasze działania wywołują pogwałcenie zasad prawidłowego SEO i na portal mogą zostać nałożone przez bany i filtry Google. Przekonajmy się, jak się zachować w takiej sytuacji. Bany i filtry Google – co to jest? Ban od Google stanowi najgorszy rodzaj sankcji, jaki może spotkać stronę internetową. Oznacza

Nienaturalne linki przychodzące – spam czy SEO?

Nienaturalne linki przychodzące są najistotniejszym powodem, przez który na witrynę online może być zastosowany ban od Google. Czy jest szansa na uchronienie się od tych negatywnych konsekwencji? Nienaturalne linki przychodzące – groźne w skutkach Nienaturalne linki przychodzące to umieszczanie zbyt dużej ilości odsyłaczy kierujących ruch na naszą witrynę internetową. Naruszają one normy uczciwego SEO opracowane przez firmę Google, ponieważ manipulują pozycją adresu w wynikach wyszukiwania. Zazwyczaj nienaturalne linki przychodzące stosowane