Wydałeś krocie na nową stronę www, jednak ona nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana oraz posiada nowoczesne technologie, ale klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się mimo Twoich starań? Najpewniej powód tkwi w małej widoczności w internecie. Klienci zwykle używają popularnych wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, żeby stronę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez żadnych trudności. Jak to zrobić? Warto skoncentrować się na stronie, modyfikując ją z myślą o algorytmach Google.
Optymalizacja stron – czym jest?
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu strony do wytycznych wyszukiwarki. Są to tak zmiany HTML strony, jak i zapełnienie jej odpowiednią treścią. Okazuje się to bardzo istotne z uwagi na fakt, że boty wyszukiwarek klasyfikują strony w myśl odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne użycie tagów HTML i nasycenie słów kluczowych.
Zostaw optymalizację stron specjalistom
Optymalizacja stron to zadanie wymagające sporej wiedzy o stale modyfikowanych wytycznych Google – z tego powodu również kiepskim pomysłem będzie modyfikowanie strony bez pomocy specjalistów według ogólnodostępnych tutoriali. O wiele lepiej zrobimy zlecając to sprawdzonej agencji SEO oraz traktując to jako inwestycję – przychody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się już po kilku miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]