Pozycjonowanie stron to wiele działań mających na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia liczby transakcji firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności usługi, produktu lub samej marki.
Google wartościuje wszystkie strony www pod kątem około dwustu różnych faktorów. Rezultat tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za najważniejsze czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają m.in. linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), jakość contentu, a także prędkość ładowania.
Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internauta dostaje listę stron, które algorytm uznał za najbardziej pasujące do powyższego hasła. Które strony wyświetlają się w wynikach na najlepszych pozycjach? Na pewno te, których zawartość jest niepowielona z innych witryn oraz dobrze nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest też szybkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, ale i desktopowej), prawidłowo wykonane kodowanie, jak również jakość linków przychodzących do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz je ekspertom z agencji SEO
Algorytm Google cyklicznie jest poprawiany, stąd zaleca się oddać pozycjonowanie stron i sklepów specjalistom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz także tworzenia stron i marketingu internetowego. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także podniosą przychód firmy.
Prowadzisz firmę? Pozycjonowanie w Google to teraz konieczność!
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów czy usług firmy. Decydując się własna działalność nierozważnie jest obecnie nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Konkurencja nie śpi w staraniach o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle badań aż 97% klientów sprawdza w internecie opinie o lokalnych markach, co wyraźnie wskazuje do jak rozległej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta skorzysta z naszej oferty.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]