Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Jak rozpoznać dobrą firmę SEO. Zdobądź więcej informacji.

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego wybrać dobrą firmę SEO? Zalecamy posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Jak zatrudnić solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym kurs

Nie można negować, iż cały sektor SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i bezustannie rozwija się w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się innych opcji, jak np. Yahoo, Baidu czy Yandex, wciąż najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to realne bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w kilku punktach objaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, m.in. poprzez cykliczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Pracownica Google akcentuje też, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą namacalne rezultaty na ogół po kilku miesiącach działań.