Tematyka stron internetowych

Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to kontrola przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem wielu obszarów, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także ocena perspektyw rozwoju. Czym, mając na uwadze zacytowaną definicję, jest zatem audyt SEO? Jest to skrupulatna analiza strony internetowej, sprawdzająca różne jej elementy, jak hierarchię nagłówków, kod strony, szybkość ładowania się witryny, meta opisy i tytuły i wiele innych aspektów. Poza samym wyliczeniem

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego wybrać dobrą firmę SEO? Zalecamy posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej samego Google. Jak

Strony o urodzie i zdrowiu – czy warto je czytać?

Sieć to miejsce, gdzie niesłychanie szybko da się wyszukać informacje o każdej sferze życia. Internauci upodobali sobie w szczególności odpytywanie wyszukiwarki Google o tematy medyczne, często nawet poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u lekarza godzinami buszowania po sieci w celu własnoręcznego odszukania rozwiązania problemu. Jednak czy to dobry sposób korzystania z informacji publikowanych na stronach o urodzie i zdrowiu? Blog o urodzie i zdrowiu jako znakomite źródło pomocnej wiedzy W

PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej

Aby odbiorca wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla potencjalnego klienta informacje. Ale nie wolno też zaniedbać tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jedną z metod link buildingu jest wykorzystanie

Szukasz ciekawych miejsc w Małopolsce? Zajrzyj na ten portal

Mimo, że małopolskie jest jednym z najmniejszych województw w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, więc często ciężko znaleźć coś dla siebie w natłoku wiadomości o najnowszych imprezach sportowych czy kulturalnych i najciekawszych zabytkach w Małopolsce. Gdzie szukać rzetelnych informacji o ciekawych miejscach w Małopolsce? Aby przybliżyć potencjalnym zwiedzającym atrakcje turystyczne tego województwa, powstał serwis visitmalopolska.pl.

Kobieta w Krakowie – interesujące artykuły dla mieszkanek Małopolski

Kraków to miasto pełne atrakcji, które każdego roku zwiedzane jest przez dziesiątki tysięcy podróżników. To dla nich powstało mnóstwo portali internetowych, których zamysłem jest ułatwienie poruszania się po tym mieście osobom nie będącym ich mieszkańcami. A gdzie wiadomości o Krakowie mają poszukiwać jego rezydenci, a w szczególności kobiety? Wszak mieszkańcy szukają nie tylko ogłoszeń związanych z atrakcjami swego miasta, ale w głównej mierze chcą poznać użyteczne newsy np. o pozostałych

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate content” to termin stosowany w SEO, oznaczający treść, która nie jest unikalna i pojawia się

UX writing – czym jest, jakie są jego główne cele i gdzie znajduje zastosowanie? Przykłady microcopy

Wszyscy wiemy, czym jest copywriting, ale UX writing to wciąż dość nowe pojęcie, nieczęsto używane w Polsce. Podobnie jest z microcopy, mimo że stykamy się z nim na co dzień, korzystając z dowolnej strony internetowej. W artykule wyjaśniamy, czym jest UX writing i microcopy oraz dlaczego warto o nie zadbać. UX writing – co to jest? UX writing to projektowanie treści na strony internetowe i do aplikacji w taki sposób,

Jak sprawdzić, czy strona działa i prawidłowo się indeksuje?

Twoja strona nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Zauważasz, że nagle traci pozycje? Może to wskazywać na problemy z indeksacją. W artykule przedstawiamy 8 sposobów na to, jak sprawdzić, czy strona prawidłowo się indeksuje i jak zadbać, by była widoczna zarówno dla użytkowników, jak i robotów. Kiedy powinieneś podejrzewać, że ze stroną mogą być problemy? Oto kilka przykładowych sytuacji, które powinny zasugerować Ci, że ze stroną dzieje się coś niedobrego:

Sklep WooCommerce – łatwa obsługa i duży wybór wtyczek

Zamierzasz założyć sklep internetowy? Jeśli posiadasz już stronę firmową na WordPress, jak również jeśli nie dysponujesz w ogóle stroną www i musisz zacząć od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest doskonałym rozwiązaniem. Dlaczego opłaca się założyć sklep internetowy WooCommerce? Z uwagi na to, jak dużym powodzeniem mogą pochwalić się witryny tworzone z zastosowaniem WordPressa, łatwo wywnioskować, iż w mgnieniu oka opracowano wtyczkę umożliwiającą na uruchomienie sklepu online na tym CMS-ie.