Reklama

8 sprawdzonych sposobów na lepsze pozycje i pozycjonowanie w Google

Dzisiaj przedstawię sprawdzone sposoby na poprawę widoczności strony w wyszukiwarce Google, które można zastosować dla każdego serwisu, w tym sklepu internetowego czy firmowej wizytówki. 1. Unikalny i użyteczny content Dużo się o tym mówi, ale jak naprawdę jest? Rzeczywiście, unikalność treści jest jednym z najważniejszych czynników, które mogą decydować o tym, która strona będzie wyświetlać się wyżej w wynikach organicznych. Duplikaty wewnętrzne (czyli między stronami w serwisie) lub zewnętrzne (między

Strategia pozycjonowania (SEO) – jak ją dobrze przygotować?

Czym właściwie jest strategia SEO? To złożony proces planowania i wdrażania działań optymalizacyjnych w celu poprawy pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Wymaga zidentyfikowania słabych i mocnych stron witryny, wskazania kierunku dalszego rozwoju oraz oceny dotychczasowych postępów. Stworzenie planu SEO umożliwia więc szybsze reagowanie na ewentualne błędy i niesatysfakcjonujące wyniki. W dłuższej perspektywie pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na pozycjonowanie, a także zwiększyć produktywność i wskaźnik ROI. Jakie elementy uwzględnić

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego wybrać dobrą firmę SEO? Zalecamy posłuchać wskazówek profesjonalistów, a najlepiej samego Google. Jak

PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej

Aby odbiorca wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla potencjalnego klienta informacje. Ale nie wolno też zaniedbać tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jedną z metod link buildingu jest wykorzystanie

Zadbaj o wizerunek firmy – zleć projekt raportu specjaliście

Sprawne działanie przedsiębiorstwa wymaga zadbania o wiele szczegółów. Pośród tych uznawanych za istotne znajduje się między innymi opracowywanie najróżniejszych raportów. By jednak mieć pewność, że całość dopięto na ostatni guzik, a sprawozdanie spełnia stawiane przed nim wymagania i transparentnie prezentuje ważne informacje, zaleca się powierzenie przygotowania projektu raportu specjalistom. Projekt raportu – co wchodzi w grę? Firmy działające na naszym rynku opracowują kilka rodzajów raportów. Do tych uznawanych za jedne

Tone of voice w content marketingu i nie tylko. Dlaczego unikalny sposób komunikacji marki jest ważny?

Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” – to styl komunikacji marki z jej odbiorcami. Chodzi tu o dobór słownictwa, ale nie tylko – również o wybór kanałów kontaktu czy jego częstotliwość. Tone of voice wpływa na postrzeganą

Wirtualny spacer po firmie – zleć go rekomendowanemu fotografowi Google

Wirtualne spacery po firmach stają się popularne, a wiele podmiotów coraz częściej zamawia opracowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Opcja zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy wielu nowych klientów i pozwoli zwiększyć dochody naszego biznesu. Aby jednak spacer był wysokojakościowy, jego opracowanie warto powierzyć rekomendowanemu fotografowi Google. Rekomendowany fotograf Google – jakie wymogi musi spełnić? Rekomendowany fotograf Google to profesjonalista, który jest zalecany przez Google do stworzenia wirtualnego

Nowoczesne metody promocji biznesu – filmy korporacyjne

Filmy korporacyjne to nowoczesne narzędzie do promocji przedsiębiorstw, ich usług lub produktów. Za pomocą kilkuminutowego klipu złożonego z ciekawych ujęć można oddać atmosferę panującą w firmie, opisać jej historię, osiągnięcia, misję oraz hasło przewodnie. W filmie warto również pokazać pracownikówbudujących na co dzień daną organizację. Filmy korporacyjne znakomicie kreują wizerunek firm, niezależnie od tego, czy jest to polski oddział międzynarodowej korporacji, zakład produkcyjny, duża organizacja, instytucja publiczna bądź inny podmiot.

Jak reklamować biznes? Produkcja filmów promocyjnych

Znane przysłowie mówi, iż czasem obraz jest wart więcej niż tysiące słów. Potwierdza się ono także w marketingu, który od lat korzysta z siły wizualnych środków przekazu. Na początku były to jedynie zdjęcia, jednakże razem z postępem techniki i popularyzacją kina, a później telewizji oraz internetu, z czasem przyszła kolej na filmy. Współcześnie filmy są jednym z filarów lokalnych i ogólnoświatowych kampanii – bez względu na to, czy idzie o

Torba płócienna z własnym nadrukiem – pomysł na promocję firmy

Przed markami, które jadą na targi czy też planują event promocyjny, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on przecież nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, by od czasu do czasu z niego korzystali i tym sposobem wytworzyli więź z marką. Takim gadżetem są właśnie torby z nadrukiem. Wytrzymałość i inne atuty toreb z nadrukiem Sprawdzając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami